Olen oma klassi kiirem, agressiivsem ja vastupidavaim masin. Masina keskmes on tööstuses tunnustatud etteanderulli süsteem FörstGrip ja Försti hoorattasüsteem, mis annavad võrreldamatu jõudluse materjalide töötlemisel. Mul on võimas ja ülitõhus Vanguard 37HP V-Twin bensiinimootor, mis sobib ideaalselt masina võimsusega, muutes selle tänu elektroonilisele kütuse sissepritse (EFI) tehnoloogiale kiirelt käivituvaks ja äärmiselt kütusesäästlikuks masinaks.
Puutetundlikud juhtnupud on täielikult vee- ja vibratsioonikindlad. Oksapurustajal on pealt avatud hooratta süsteem, tänu millele viskab laastu välja suurema kiirusega. Laastu justnimelt visatakse, mitte ei puhuta, mis tähendab, et märja materjaliga tekkivad ummistused pole teema!
Oksapurustajat saate transportida oma autoga (vastab kerghaagise nõuetele, mille lubatud täismass ei ületa 750kg) või tellida transpordi meie käest.
Minust täpsemalt:
- Etteande ava 150mm x 200mm
- ForstGrip Feed etteanderullide süsteem
- Avatud hooratas (640 x 25mm) kahe 8” teraga
- Briggs & Stratton Vanguard – 37hj V Twin EFI sissepritsega bensiinimootor
- Automaatne etteandesüsteem puutetundlike vee ja vibratsioonikindlate juhtnuppudega.
- Kütusepaak 30 l, tarbib 98 bensiini
- Müratase Lwa 122dB
- Kaal 745kg
- Laius 1300mm
- Pikkus sissevõtt all 3857mm
- Pikkus sissevõtt üleval 3358mm
- Kõrgus koos väljaviskega 2340mm